Verzenden en retourneren

VERZENDKOSTEN
Bij bestellingen onder de 75 euro bedragen de verzendkosten 6,95 euro binnen België en 10,50 euro naar Nederland. Bij een bestelling van meer dan 75 euro is de verzending gratis binnen België, binnen Nederland vanaf 150 euro.

VERZENDTIJDEN
Wij proberen je pakje steeds zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer we jouw betaling ontvangen, wordt je pakket binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden (België). Voor bestellingen die op maat gemaakt worden zoals gepersonaliseerde halsbanden of lijnen, reken je een 3-4 weken levertijd. Bestellingen naar het buitenland worden doorgaans binnen 2-4 werkdagen verzonden, tenzij anders vermeld.
Mocht het artikel niet niet meer voorradig zijn, dan word je gecontacteerd en wordt je bestelling alsnog zo snel mogelijk geleverd.
Wij verzenden onze pakjes met Bpost of DPD, na het verzenden van je bestelling ontvang je – indien je je e-mailadres opgaf – een mailtje met je trackingcode en je ontvangt de volgende dag een mail met een geschat aflevermoment. 

OPHALEN
Je kan jouw bestelling ook afhalen in de Ter Rivierenlaan 77, 2100 Deurne na afspraak.
Dit kan je tijdens het uitchecken gewoon aanvinken als optie waardoor je geen verzendkosten betaalt.

BETAALMETHODE
Je kan online betalen via PayPal, Bancontact, Bankoverschrijving – of bij afhaling in Deurne (na afspraak) – cash of via Payconiq.

RETOURNEREN
Wil je een artikel retourneren (of ruilen), dan is dit uiteraard mogelijk indien het product ongeopend en ongebruikt is. Wij hanteren de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen als zichttermijn. Voedingswaren zoals onze snacks en producten die op maat gemaakt zijn kunnen helaas niet geretourneerd worden. Indien je ontevreden bent over een bestelling, neem dan contact op via info@hunn.be en we bekijken graag wat we voor je kunnen doen.
De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper, tenzij de retour gebeurt naar aanleiding van een fout van ons (zoals fout artikel geleverd).
Je kan de artikelen uiteraard ook afleveren in de Ter Rivierenlaan 77, 2100 Deurne na afspraak.

DEFECTEN
Onze artikelen worden voor verzending altijd goed gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd geraakt. Neem dan binnen de 10 dagen contact met ons op via e-mail (info@hunn.be) en vermeld zo duidelijk mogelijk wat er mis gegaan is.
  – jouw ordernummer
  – welk product een probleem vertoont en wat het defect is
  – graag ook een foto van de verpakking en/of het defecte product
Wij zorgen voor een gepaste oplossing. Indien het artikel inderdaad defect blijkt, vergoeden we uiteraard de retourkosten.